Urząd Pracy m. st. Warszawy

Szczegóły oferty nr: StPr/24/04905 z dnia 2024-04-25

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Inspektor ds. Eksploatacji w Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 3 (DNZ/20/2024)

Stawka: 5000,00

Staż: 0.00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2024-05-31

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 07:30, praca w wolne dni: nie


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 5 lat stażu pracy lub wyższe minimum 3 lata stażu pracy; - znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; przepisów o ochronie danych osobowych. Wymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): - preferowane wykształcenie wyższe związane z zarządzeniem nieruchomościami; - co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: - terminowość; - skrupulatność i dokładność; - komunikatywność. Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - kontrola nad prawidłowym utrzymaniem w należytym stanie sanitarno porządkowym administrowanych budynków mieszkalnych i terenów przynależnych w ścisłej współpracy z administratorami; - sporządzanie i przekazywanie protokołów ze stwierdzonymi nieprawidłowościami, administratorom budynku; - zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości w budynkach i przyległych terenach, w tym usterek technicznych; - spisywanie liczników głównych zimnej wody i energii elektrycznej na budynkach oraz ich ewidencjonowanie i przekazywanie informacji Specjaliście ds. Eksploatacji w AOM; - sporządzanie stosownych raportów stała współpraca z administratorami budynków. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) podpisany odręcznie; - list motywacyjny podpisany odręcznie; - kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych; - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; - oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych podpisane odręcznie; - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie; - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedstawienie aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego); - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie; - zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie podpisana odręcznie. Druki ww. oświadczeń oraz zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie zamieszczone są na stronach: pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn (zakładka praca) zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/ (zakładka rekrutacja). Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 10 maja 2024 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy 03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: Nabór NrDNZ/20/2024 na stanowisko Inspektor ds. Eksploatacji w Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 3 w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy (termin złożenia dokumentacji do dnia 10 mja 2024 r.)

Wykształcenie: konieczne średnie branżowe-

Wykształcenie: pożądane wyższe (w tym licencjat)-


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy

NIP Pracodawcy: 1132524746

Adres siedziby: 03-719 Warszawa, ul.Jagiellońska 23, dzielnica: Praga-Północ

Adres wykonywania pracy: 03-746 Warszawa, ul.Tarchomińska 14


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 03-719 Warszawa, ul.Jagiellońska 23

Preferowana forma kontaktu:

- Telefon kontaktowy: 22 205 41 30, 22 205 41 31

- Kontakt osobisty

- Kontakt listowny