Szczegóły oferty nr: StPr/25/05428 z dnia 2025-05-08Dane dotyczące ofertyStanowisko: Specjalista ds. współpracy i komunikacji (dostępność informacyjna i cyfrowa) K/M Stawka: 6000,00 Staż: 0.00 Zmianowość: jedna zmiana Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie Liczba oferowanych miejsc pracy: 1 Data początku zatrudnienia: 2025-06-02 Data końca zatrudnienia: 2025-12-31 Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie Opis sposobu wynagradzania: Wynagrodzenie zasadnicze: 6000 zł brutto Benefity: dodatek stażowy, dodatek motywacyjny, trzynaste wynagrodzenie, świadczenia z ZFŚS, dofinansowanie szkoleń, kursów i studiów podnoszących kwalifikacje zawodowe. Dane dotyczące wymagańOpis wymagań: Wymagania: - wykształcenie wyższe - Administracja publiczna/Polityka społeczna, - doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, - wiedza i umiejętności dotyczące dostępności informacyjnej i cyfrowej, - wiedza i umiejętności w korzystaniu z narzędzi do komunikacji zewnętrznej, - umiejętność pisania tekstów i znajomość zasad komunikacji w internecie, - koordynowanie zadań i projektów, - znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej A2, - znajomość struktury samorządowej m.st. Warszawy, w tym struktury organizacyjnej jednostek działających w obszarze edukacji, wsparcia rodziny oraz pomocy społecznej, - wiedza w zakresie ustaw o: samorządzie terytorialnym oraz o pracownikach samorządowych; pomocy społecznej; wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; zamówieniach publicznych; dostępie do informacji publicznej; - umiejętność pracy w środowisku Workspace Google, - umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excell), - umiejętność reprezentacji publicznej, w tym: prowadzenia wystąpień, prezentacji, udział w konferencjach, wizytach studyjnych, - umiejętność współpracy w zespole (kreatywność, rozwiązywanie sytuacji stresowych, pracy pod presją czasu, - umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, - identyfikacja z organizacją, - komunikacja, sumienność, współpraca, - obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Wymagania formalne niezbędne: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - umiejętność sprawnej obsługi komputera; - wykształcenie wyższe I stopnia (preferowane kierunki: m.in. psychologia, pedagogika, socjologia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie, dziennikarstwo, polonistyka); - staż pracy: minimum 3 lata pracy. O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; 2. List motywacyjny; 3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie wyższe; 4. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych; 5. Kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy; 6. Oświadczenie o: a. posiadanym obywatelstwie; b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii. 7. Podpisanie poniższej klauzuli informacyjnej na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji. W Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa (sygnalistów). Aplikacje należy dostarczyć do 21.05.2025 w wybrany sposób: 1. FORMULARZ eRecruiter: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=ff03a861ad73437bbeaa8fa9814a574f 2. Przesłanie pocztą w formie papierowej na adres: Centrum Wsparcia Rodzin Rodzinna Warszawa, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: Specjalista ds. współpracy i komunikacji - dostępność informacyjna i cyfrowa 3. Złożenie osobiście w sekretariacie w siedzibie Centrum Wsparcia Rodzin Rodzinna Warszawa, ul. Stara 4 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: Specjalista ds. współpracy i komunikacji - dostępność informacyjna i cyfrowa. Wszelklie pytania można kierować na adres e-mail: rekrutacja@rodzinnawarszawa.pl Wykształcenie: konieczne wyższe (w tym licencjat)- Język: polski Język: angielski Dane PracodawcyNazwa Pracodawcy: CENTRUM WSPIERANIA RODZIN "RODZINNA WARSZAWA" NIP Pracodawcy: 5252620673 Adres siedziby: 00-231 Warszawa, ul.Stara 4, dzielnica: Śródmieście Adres wykonywania pracy: 00-281 Warszawa, ul.Jezuicka 1/3, dzielnica: Śródmieście Dane KontaktoweAdres do kontaktu: 00-231 Warszawa, ul.Stara 4 Preferowana forma kontaktu: - e-mail: rekrutacja@rodzinnawarszawa.pl - Kontakt osobisty - Kontakt listowny |