Szczegóły oferty nr: StPr/25/07122 z dnia 2025-06-20Dane dotyczące ofertyStanowisko: Inspektor ds. obsługi Archiwum Zakładowego w BAF K/M Stawka: 5520,00 Staż: 0.00 Zmianowość: jedna zmiana Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony Liczba oferowanych miejsc pracy: 1 Data początku zatrudnienia: 2025-08-04 Data końca zatrudnienia: 2026-08-03 Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie Opis sposobu wynagradzania: Pracodawca oferuje: - ruchomy czas pracy; - zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu; - przyjazne środowisko pracy; - szkolenia dla członków korpusu Służby Cywilnej; - praca w samym centrum miasta na ul. Kruczej 38/42 w Warszawie; - możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy; - pomieszczenie na rowery na terenie urzędu; - możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem; - pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; - dofinansowanie do wypoczynku pracowników; - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników; - dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; - pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie działalności kulturalno-oświatowej m.in. dopłata do biletów do teatru, kina, muzeum oraz działalności sportowo-rekreacyjnej tj. programu MultiSport lub MultiLife Active&Relax); - możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP; Dane dotyczące wymagańOpis wymagań: Nasze wymagania (niezbędne): - wykształcenie: co najmniej średnie i ukończony kurs archiwalny I stopnia lub wyższe ze specjalizacją archiwalną; - doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą obiegu dokumentacji w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo brak w przypadku posiadania wykształcenia wyższego; - znajomość przepisów: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach wraz z przepisami wykonawczymi; - umiejętność obsługi komputera (w szczególności programu Excel); - umiejętność organizacji pracy własnej; - umiejętność pracy w zespole; - odporność na stres; - komunikatywność; - kultura osobista; - poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi systemu EZD, w tym modułu archiwum Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 39, 603 757 793 lub mailowego na adres: nabory@gunb.gov.pl. Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące- Dane PracodawcyNazwa Pracodawcy: GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO NIP Pracodawcy: 5261055132 Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 00-926 Warszawa, ul.Krucza 38/42 Dzielnica: Śródmieście Dane KontaktoweAdres do kontaktu: 00-926 Warszawa, ul.Krucza 38/42 Preferowana forma kontaktu: - Telefon kontaktowy: (22) 661 94 39, 603 757 793 - e-mail: nabory@gunb.gov.pl - Kontakt osobisty - Kontakt listowny |