Szczegóły oferty nr: StPr/25/07507 z dnia 2025-07-04Dane dotyczące ofertyStanowisko: Zastępca kierownika ds. administracji K/M Stawka: 6000,00 - 6500,00 Staż: 3.00 Zmianowość: jedna zmiana Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny Liczba oferowanych miejsc pracy: 1 Data początku zatrudnienia: 2025-07-04 Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie Dane dotyczące wymagańOpis wymagań: Wymagania: - wykształcenie średnie z doświadczeniem co najmniej 3-letnim na podobnym stanowisku lub wyższe - preferowane z zakresu administracji i zarządzania; - znajomość przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, RODO; - doświadczenie pracy z dokumentacją techniczną, - znajomość tematyki projektowej, - znajomość ustawy zamówień publicznych i zasad konkurencyjności, - umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu; - rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. Praca w godz. 8:00-16:00. Zgłoszenia: rekrutacja@pzn.org.pl Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące- Dane PracodawcyNazwa Pracodawcy: POLSKI ZWIĄZEK NIEWIDOMYCH NIP Pracodawcy: 5260001909 Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 00-216 Warszawa, ul.Konwiktorska 9 Dzielnica: Śródmieście Dane KontaktoweAdres do kontaktu: 00-216 Warszawa, ul.Konwiktorska 9 Preferowana forma kontaktu: - e-mail: rekrutacja@pzn.org.pl |