Urząd Pracy m. st. Warszawy

Szczegóły oferty nr: StPr/25/07870 z dnia 2025-07-16

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Specjalista (rekrutacja nr 30) K/M

Stawka: 7500,00

Staż: 0.00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2025-08-01

Data końca zatrudnienia: 2026-01-31

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie

Opis sposobu wynagradzania: dodatek stażowy, premia uznaniowa, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, pakiet socjalny


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: WYMAGANIA FORMALNE - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 3-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA KONIECZNE - doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/składnicy akt; - preferowane wykształcenie wyższe archiwistyczne lub historyczne, - kompetencje (wiedzy, umiejętności i postaw): kursy/szkolenia z zakresu kancelaryjno-archiwalnego, znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych (szczególnie instrukcji kancelaryjnej i instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r.), sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy; WYMAGANIA DODATKOWE 1) samodzielność i dobra organizacja czasu pracy, 2) systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność współpracy, 3) terminowość w realizacji wyznaczonych zadań. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA 1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI Analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. SPOSÓB APLIKOWANIA Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.Oferta jest ważna do 31 lipca 2025 roku.

Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące-

Język: polski


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy

NIP Pracodawcy: 1132524752

Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 04-022 Warszawa, ul.Walewska 4

Dzielnica: Praga-Południe


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 04-022 Warszawa, ul.Walewska 4

Preferowana forma kontaktu:

- e-mail: malgorzata.swierzbiolek@zgnpragapld.pl