Szczegóły oferty nr: StPr/25/08970 z dnia 2025-08-21Dane dotyczące ofertyStanowisko: Starszy inspektor lokali mieszkalnych z funkcją pełnomocnika w Administracji Nieruchomościami K/M Stawka: 6800,00 Staż: 0.00 Zmianowość: jedna zmiana Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony Liczba oferowanych miejsc pracy: 2 Data początku zatrudnienia: 2025-10-01 Data końca zatrudnienia: 2026-03-31 Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie Opis sposobu wynagradzania: Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, - nagrody jubileuszowe, - premie uznaniowe, - dodatek stażowy, - pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport, - możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy. Dane dotyczące wymagańOpis wymagań: WYMAGANIA FORMALNE: - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe i minimum 2-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA KONIECZNE: - doświadczenie na podobnym stanowisku, - obsługa wspólnot mieszkaniowych oraz lokali mieszkalnych - minimum 1 rok. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) znajomość Ustawy o własności lokali oraz znajomość przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy, 2) terminowość, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej, 3) zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy, 4) praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie MSOffice. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1) Curriculum Vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI: analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. SPOSÓB APLIKOWANIA: dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj. wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. Szczegóły ogłoszenia i link do rekrutacji: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące- Dane PracodawcyNazwa Pracodawcy: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy NIP Pracodawcy: 1132524752 Adres siedziby: 03-828 Warszawa, ul.Minska 63A, dzielnica: Praga-Południe Adres wykonywania pracy: 04-157 Warszawa, ul.Sulejkowska , dzielnica: Praga-Południe Dane KontaktoweAdres do kontaktu: 03-828 Warszawa, ul.Minska 63A |