Urząd Pracy m. st. Warszawy

Szczegóły oferty nr: StPr/25/09306 z dnia 2025-09-02

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Specjalista K/M

Stawka: 7000,00

Staż: 0.00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2025-10-01

Data końca zatrudnienia: 2026-03-31

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie

Opis sposobu wynagradzania: Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, - nagrody jubileuszowe, - premie uznaniowe, - dodatek stażowy, - pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport, - możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy, - terminowość wypłaty wynagrodzenia.


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: WYMAGANIA FORMALNE - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 3-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA KONIECZNE - minimum roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/składnicy akt, - preferowane wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku archiwistyka i zarządzanie dokumentacją lub ukończony kurs/szkolenie kancelaryjno-archiwalny, - znajomość przepisów kancelaryjnoarchiwalnych (szczególnie instrukcji kancelaryjnej i instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r.). WYMAGANIA DODATKOWE 1) samodzielność, sumienność i dobra organizacja czasu pracy, 2) systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność współpracy, 3) terminowość w realizacji wyznaczonych zadań. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA 1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na ww. stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI Analiza dokumentów i rozmowa kwalifikacyjna. SPOSÓB APLIKOWANIA Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca Oferta jest ważna do 30 września 2025 roku.

Wykształcenie: pożądane wyższe (w tym licencjat)-

Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące-


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy

NIP Pracodawcy: 1132524752

Adres siedziby: 03-828 Warszawa, ul.Minska 63A, dzielnica: Praga-Południe

Adres wykonywania pracy: 03-828 Warszawa, ul.Mińska 63A, dzielnica: Praga-Południe


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 03-828 Warszawa, ul.Mińska 63A