Szczegóły oferty nr: StPr/25/09560 z dnia 2025-09-11Dane dotyczące ofertyStanowisko: Specjalista, stanowisko ds. administrowania drogami K/M Stawka: 5200,00 - 9000,00 Staż: 0.00 Zmianowość: jedna zmiana Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony Liczba oferowanych miejsc pracy: 1 Data początku zatrudnienia: 2025-11-03 Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 07:30, praca w wolne dni: nie Dane dotyczące wymagańOpis wymagań: Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: średnie lub wyższe (profil: geodezja i kartografia) 2. Trzy lata stażu pracy przy wykształceniu średnim 3. Prawo jazdy kat. B 4. Nieposzlakowana opinia 5. Obywatelstwo polskie 6. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów: prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym, ustawa o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, Rozporządzenie w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów 2. Umiejętność obsługi instrumentów geodezyjnych 3. Umiejętność formułowania pism urzędowych 4. Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) 5. Znajomość topografii m. st. Warszawy 6. Komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, sprawne formułowanie myśli w mowie i piśmie, dokładność. Wymagane dokumenty i oświadczenia (kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl): 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku 5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135) Osoby zainteresowane są proszone o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/ Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 25.09.2025 r. do godziny 15:30. Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące- Dane PracodawcyNazwa Pracodawcy: Zarząd Dróg Miejskich NIP Pracodawcy: 5270210744 Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120 Dzielnica: Śródmieście Dane KontaktoweAdres do kontaktu: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120 |