Urząd Pracy m. st. Warszawy

Szczegóły oferty nr: StPr/25/09745 z dnia 2025-09-17

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Starszy referent ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Windykacji (82/2025) K/M

Stawka: 5000,00

Staż: 0.00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2025-11-03

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 07:30, praca w wolne dni: nie


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Wymagania niezbędne: Wykształcenie: średnie/wyższe, preferowany kierunek: administracja, ekonomia Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim Nieposzlakowana opinia Obywatelstwo polskie Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w jednostce samorządowej minimum 2 lata stażu pracy w urzędzie miasta lub jednostce organizacyjnej, przy bezpośredniej obsłudze interesanta Umiejętność formułowania pism urzędowych Znajomość funkcjonowania jednostek samorządowych Znajomość regulacji prawnych z zakresu: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, kodeks spółek handlowych, ustaw: o drogach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o komornikach sądowych oraz innych regulujących procedury korzystania ze strefy płatnego parkowania - Komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole - Umiejętność zażegnywania konfliktów w sytuacji z trudnym interesantem - Wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do celu - Zdolność analitycznego myślenia, sprawne formułowanie myśli w mowie i piśmie, dokładność Wymagane dokumenty i oświadczenia : - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku, - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 29.09.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 191

Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: Zarząd Dróg Miejskich

NIP Pracodawcy: 5270210744

Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120

Dzielnica: Śródmieście


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120

Osoba do kontaktu: Agnieszka Piwowarska