Szczegóły oferty nr: StPr/25/09714 z dnia 2025-09-16Dane dotyczące ofertyStanowisko: Inspektor nadzoru inwestorskiego K/M Stawka: 5500,00 - 10500,00 Staż: 0.00 Zmianowość: jedna zmiana Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony Liczba oferowanych miejsc pracy: 1 Data początku zatrudnienia: 2025-11-03 Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 07:30, praca w wolne dni: nie Dane dotyczące wymagańOpis wymagań: Wymagania konieczne: - wykształcenie (profil, specjalność) średnie lub wyższe techniczne: elektrotechnika, elektroenergetyka, - obligatoryjne uprawnienia budowlane w specjalności sieci i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, - minimum 6 lata stażu pracy przy wykształcenie średnim i minimum 4 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, - prawo jazdy kat. B, - nieposzlakowana opinia, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), AutoCad lub pokrewne, - dobre umiejętności organizacyjne, znajomość ustaw: - prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2024 r. - prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. - dyspozycyjność Warunki pracy na danym stanowisku: - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - praca w terenie ok. 4 godzin dziennie, w granicach m. st. Warszawy, - prowadzenie pojazdu służbowego kat. B, - kontakt z interesantami - praca w biurze (VII piętro, budynek przystosowany do wózków inwalidzkich). Wymagane dokumenty i oświadczenia*: 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie. 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia. 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy. 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku. 5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530). Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako Administrator). 1. Cel przetwarzania danych Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko. 2. Podstawa prawna przetwarzania danych Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako RODO). 3. Odbiorcy danych Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych: upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji. 4. Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG) Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 5. Okres przechowywania danych Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone. 6. Zasady gromadzenia danych Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana. 7. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw: a. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania; b. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO (prawo do bycia zapomnianym); c. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO; d. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody; e. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO; f. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim 8. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD). Telefon kontaktowy do IOD: tel. 22 55 89 333 9. Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 29.09.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy 22 55 89 138 * Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl Miejsce pracy: ul. Chmielna 120. Godziny pracy: 7.30-15.30 Wykształcenie: konieczne średnie branżowe Dane PracodawcyNazwa Pracodawcy: Zarząd Dróg Miejskich NIP Pracodawcy: 5270210744 Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120 Dzielnica: Śródmieście Dane KontaktoweAdres do kontaktu: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120 |