Urząd Pracy m. st. Warszawy

Szczegóły oferty nr: StPr/25/11772 z dnia 2025-12-02

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (nr ref. 3/2025) K/M

Stawka: 6500,00

Staż: 5.00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2025-12-02

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie

Opis sposobu wynagradzania: + dodatek stażowy od 5% do 20% + dodatek motywacyjny + dodatkowe wynagrodzenie roczne + Wczasy "pod gruszą" (możliwość korzystania z ZFŚS oraz z kasy zapomogowo-pożyczkowej) + comiesięczny dodatek 1000 zł dla pracowników DPS


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Wymagania niezbędne: - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r., poz.1135), - wykształcenie wyższe, - minimum 5-letni staż pracy, - minimum 2-letni staż pracy na stanowisku administracyjnym, - nieposzlakowana opinia, - umiejętność sprawnej obsługi komputera i urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe: - znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), - znajomość regulacji prawnych z zakresu: zamówień publicznych, funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym samorządu gminnego i powiatowego, ustroju m. st. Warszawy, ochrony danych osobowych, RODO, postępowania administracyjnego, prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, - dokładność, staranność, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odporność na stres, wysokie poczucie odpowiedzialności, zorientowanie na osiągnięcie celu, wysoka kultura osobista, - umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji, zdolności organizacyjne, kreatywność, komunikatywność, zorientowanie na osiągnięcie celu, umiejętność rozwiązywania konfliktów, - staż pracy na stanowisku kierowniczym będzie dodatkowym atutem w procesie rekrutacji. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, klauzula informacyjna dla kandydata-w załączeniu, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 5 - letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 2 - letni staż pracy na stanowisku administracyjnym lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, - podpisane odręcznie oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - w załączeniu, - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), - podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DPS Na Bachusa dla potrzeb tej rekrutacji. Zostałem(łam) poinformowany(a) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, możliwości wycofania zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: sekretariat.dpsnabachusa@um.warszawa.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem, - dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia pracodawcy oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego zawierającego również zakres danych określonych w art. 21 ust. 3 Ustawy z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Składanie ofert: Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie osobiście do siedziby Domu (sekretariat) lub przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 18.11.2025 r. na adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NA BACHUSA Sekretariat, pok. Nr 45, ul. Bachusa 7, 04-814 Warszawa z adnotacją na kopercie: Nabór na stanowisko Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego oraz imię i nazwisko kandydata Nr Ref. 3/2025 Dokumenty aplikacyjne, CV oraz list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej Na Bachusa moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt publikacji W Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r., poz.1135). Oferty niekompletne lub niepodpisane zostaną odrzucone. Oferty kandydatów nieprzyjętych oraz oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od daty wybrania kandydata do zatrudnienia. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 19.12.2025 r. do godz. 16:00 Z regulaminem przeprowadzenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze można zapoznać się w Domu Pomocy Społecznej Na Bachusa. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefon 22 610-03-53; 22 610-44-34 wew. 6 w dni powszednie w godz. 8:00 - 16:00. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Wawer Godziny pracy: 8:00 - 16:00 Pełna treść oferty dostępna na stronie: https://wawer.um.warszawa.pl/waw/dpsbachusa/-/kierownik-dzialu-administracyjno-gospodarczego

Wykształcenie: konieczne wyższe (w tym licencjat)-


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej "Na Bachusa"

NIP Pracodawcy: 9522121049

Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 04-814 Warszawa, ul.Bachusa 7

Dzielnica: Wawer


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 04-814 Warszawa, ul.Bachusa 7

Preferowana forma kontaktu:

- Telefon kontaktowy: 22 610 03 53

- Kontakt osobisty

- Kontakt listowny