Urząd Pracy m. st. Warszawy

Szczegóły oferty nr: StPr/25/11829 z dnia 2025-12-04

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Młodszy referent w Wydziale Pasa Drogowego (ogłoszenie 104/2025) K/M

Stawka: 4900,00 - 7000,00

Staż: 0.00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2026-01-02

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 07:30, praca w wolne dni: nie

Opis sposobu wynagradzania: Miesięczne wynagrodzenie zasadnicze od 4900 zł do 7000 zł


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie, - Nieposzlakowana opinia, - Obywatelstwo polskie, - Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - Wykształcenie wyższe, - Doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych, - Dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o drogach publicznych, - Prawo jazdy kat. B, - Znajomość topografii m. st. Warszawy, - Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel). Wymagane dokumenty i oświadczenia: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 15.12.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 787.

Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: Zarząd Dróg Miejskich

NIP Pracodawcy: 5270210744

Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120

Dzielnica: Śródmieście


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120

Osoba do kontaktu: Karolina Kapusta