Urząd Pracy m. st. Warszawy

Szczegóły oferty nr: StPr/25/11965 z dnia 2025-12-10

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Specjalista w Dziale Administracyjno-Organizacyjnym (nr ref. 36/2025) K/M

Stawka: 6800,00

Staż: 0.00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2026-02-01

Warunki pracy: praca w wolne dni: nie

Opis sposobu wynagradzania: Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę; - dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe; dodatek stażowy; - pakiet socjalny: (m.in. wczasy pod gruszą); - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie minimum średnie; - staż pracy minimum 3 lata przy wykształceniu średnim. Wymagania dodatkowe: (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku) - znajomość regulacji prawnych wymaganych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa Prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, instrukcja kancelaryjna w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego; - umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i współpracy w zespole; - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel); - doświadczenie na analogicznym stanowisku. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - curriculum vitae (przedstawiające przebieg pracy zawodowej); - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - dokumenty potwierdzające posiadany staż pracy (kopie świadectw pracy; w przypadku pozostawania w zatrudnieniu oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu nie starszy niż 1 miesiąc); - pisemne oświadczenie o: a) posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych; b) pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii; - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów, zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów w terminie do dnia 19 grudnia 2025 roku lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Kancelarii Zakładu pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, 01-225 Warszawa ul. Bema 70, z dopiskiem Specjalista w Dziale Administracyjno-Organizacyjnym (nr ref. 36/2025) oraz podaniem imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania (miejscowości). O dotrzymaniu terminu dostarczenia decyduje data wpływu dokumentów do Zakładu. OFERTY ODRZUCONE ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE Pełna treść oferty znajduje sie na stronie: https://wola.um.warszawa.pl/waw/zgn-wola (zakładka: praca i praktyki) lub https://zgnwola.bip.warszawa.pl/oferty-pracy (zakładka praca)

Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące-


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY

NIP Pracodawcy: 5272457153

Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 01-225 Warszawa, ul.Józefa Bema 70

Dzielnica: Wola


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 01-225 Warszawa, ul.Józefa Bema 70

Preferowana forma kontaktu:

- Kontakt osobisty

- Kontakt listowny