Urząd Pracy m. st. Warszawy

Szczegóły oferty nr: StPr/25/12084 z dnia 2025-12-17

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Kierownik Poradni - SPP Ursynów K/M

Stawka: 7800,00

Staż: 0.00

Zmianowość: inna

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2026-02-04

Data końca zatrudnienia: 2026-04-30

Warunki pracy: praca w wolne dni: nie

Opis sposobu wynagradzania: - Wynagrodzenie zasadnicze 7800 zł brutto, - Dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umów o pracę), - Dodatek motywacyjny, - Dodatek rządowy (przyznawany wg kryteriów zawartych w ustawie), - Trzynaste wynagrodzenie, - Świadczenia z ZFŚS, - Dofinansowanie szkoleń, kursów i studiów podnoszących kwalifikacje zawodowe.


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Niezbędne wymagania: - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa (O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie wyższe II stopnia, preferowane kierunki m.in. psychologia, pedagogika, socjologia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie - powyżej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem, koordynowaniu zadań i projektów, znajomość metodyk zarządzania projektami, - znajomość struktury samorządowej m.st. Warszawy, w tym struktury organizacyjnej jednostek działających w obszarze edukacji, wsparcia rodziny oraz pomocy społecznej, - wiedza, sprawdzana podczas testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej, w zakresie ustaw o: - samorządzie terytorialnym oraz o pracownikach samorządowych, - pomocy społecznej, - wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, - działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, - zamówieniach publicznych, - zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, - dostępie do informacji publicznej, - umiejętności: reprezentacja publiczna, w tym prowadzenie wystąpień, prezentacji, udział w konferencjach i wizytach studyjnych oraz sprawna obsługa komputera (umiejętność pracy w środowisku Workspace Google, obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel i PowerPoint), - kompetencje: zarządzanie zespołem, planowanie i delegowanie zadań, organizacja pracy oraz rozwiązywania konfliktów w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywność, - znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej A2, - znajomość j. polskiego w stopniu biegłym. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej. 2. List motywacyjny. 3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie. 4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 5. Oświadczenie o: a. posiadanym obywatelstwie, b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, 6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych). Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem. W Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa. Należy aplikować do 06.01.2026 r. Dokumenty należy złożyć przez elektroniczny system rekrutacji za pomocą FORMULARZA (link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f32d19d7927b4872ab0513eb19493490) lub Osobiście w sekretariacie lub przesłać pocztą w formie papierowej na adres: Centrum Wsparcia Rodzin Rodzinna Warszawa, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie Kierownik Poradni - SPP Ursynów Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie do dnia 06.01.2026 r. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Śródmieście

Wykształcenie: konieczne wyższe (w tym licencjat)-

Język: polski

Język: angielski


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: CENTRUM WSPIERANIA RODZIN "RODZINNA WARSZAWA"

NIP Pracodawcy: 5252620673

Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 00-231 Warszawa, ul.Stara 4

Dzielnica: Śródmieście


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 00-231 Warszawa, ul.Stara 4

Preferowana forma kontaktu:

- Telefon kontaktowy: 536 100 008

- Kontakt osobisty

- Kontakt listowny