Urząd Pracy m. st. Warszawy

Szczegóły oferty nr: StPr/25/12175 z dnia 2025-12-23

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Główny specjalista - stanowisko ds. administrowania drogami (ogłoszenie 110/2025) K/M

Stawka: 5500,00 - 10500,00

Staż: 4.00

Zmianowość: ruch ciągły

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2026-02-02

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 07:30, praca w wolne dni: nie


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe o profilu geodezja i kartografia - 4 lata stażu pracy - uprawnienie geodezyjne (art. 43 ust. 1 i 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne) - prawo jazdy kat. B - nieposzlakowana opinia - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: - znajomość obsługi instrumentów geodezyjnych i oprogramowania geodezyjnego - znajomość przepisów prawa o ruchu drogowym, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawa o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego - umiejętność formułowania pism urzędowych - znajomość pakietu MS Office - znajomość topografii m. st. Warszawy Warunki pracy na danym stanowisku: - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym oświetleniu - praca w biurze (budynek bez podjazdów dla wózków inwalidzkich, bez windy, drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim) - praca na wysokości do 3m - praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych na obszarze m.st. Warszawy - prowadzenie pojazdu służbowego osobowego kat. B - kontakt z petentem - prace transportowe ręczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 kwietnia 2017 r. Wymagane dokumenty i oświadczenia*: 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku 5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). * Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl Osoby zainteresowane są proszone o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 07.01.2026 r. do godziny 15:30.

Wykształcenie: konieczne wyższe (w tym licencjat)-


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: Zarząd Dróg Miejskich

NIP Pracodawcy: 5270210744

Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120

Dzielnica: Śródmieście


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120