Szczegóły oferty nr: StPr/25/10865 z dnia 2025-10-29Dane dotyczące ofertyStanowisko: Podinspektor ds. organizacyjno-prawnych - zastępstwo (nr ref. 423/NRO/25) K/M Stawka: 5200,00 Zmianowość: jedna zmiana Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony Liczba oferowanych miejsc pracy: 1 Data początku zatrudnienia: 2025-10-29 Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 07:00, praca w wolne dni: nie Opis sposobu wynagradzania: Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, - premie uznaniowe; - dodatek stażowy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, - nagrody jubileuszowe, - pakiet socjalny: (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych), - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, Dane dotyczące wymagańOpis wymagań: Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024r., poz. 1135), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - nieposzlakowana opinia; - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - wykształcenie średnie; - staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagamy, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Kpc. Kc. w zakresie przepisów dotyczących procedury prowadzenia spraw cywilnoprawnych, terminów procesowych przedawnienia roszczeń, kosztów sądowych. Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów. - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, LEX, klienta poczty Outlook - biegła znajomosc języka polskiego. Wymagania pożądane: - praca w administracji samorządowej min 6 miesięcy lub kancelarii prawnej. - uczciwość, sumienność, odpowiedzialność, pracowitość. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane są proszone o złożenie kompletu dokumentów w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. od dnia 29.10.2025 r. do dnia 12.11.2025 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Podinspektor ds. organizacyjno-prawnych (2 stanowiska) - nr ref. 423/NRO/25 - umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika". Pełna treść oferty znajduje się na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące- Język: polski Dane PracodawcyNazwa Pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY NIP Pracodawcy: 5213321452 Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 02-660 Warszawa, ul.Irysowa 19 Dzielnica: Mokotów Dane KontaktoweAdres do kontaktu: 02-660 Warszawa, ul.Irysowa 19 Preferowana forma kontaktu: - Kontakt osobisty |