Szczegóły oferty nr: StPr/25/11033 z dnia 2025-11-04

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych (nr ref. 434/DOM7/25) K/M

Stawka: 5400,00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2025-11-18

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 07:00, praca w wolne dni: nie

Opis sposobu wynagradzania: Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę; - dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe; dodatek stażowy; - pakiet socjalny: (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych) - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie; - gwarancję terminowej wypłaty wynagrodzenia.


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024r., poz. 1135); - nieposzlakowana opinia; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - wykształcenie średnie; - staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o własności lokali, Kodeks Cywilny, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o gospodarce nieruchomościami; - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Outlook; - biegła znajomość języka polskiego. Wymagania pożądane: - praca w administracji; - wykształcenie wyższe; - uczciwość, sumienność; - terminowość wykonywanej pracy. Praca w godzinach: 7:00 - 15:00 Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane pracodawca prosi o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 04.11.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych nr ref. 434/DOM7/25" Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 18.11.2025 r. do godz. 15.00. Kontakt: osobisty w godzinach 7:00 - 15:00

Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące-

Język: polski


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY

NIP Pracodawcy: 5213321452

Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 02-660 Warszawa, ul.Irysowa 19

Dzielnica: Mokotów


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 02-660 Warszawa, ul.Irysowa 19

Preferowana forma kontaktu:

- Kontakt osobisty