Szczegóły oferty nr: StPr/25/11656 z dnia 2025-11-28

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Podinspektor ds. organizacyjno-prawnych - umowa na zastępstwo (nr ref. 469/NRO/25) K/M

Stawka: 4500,00 - 7100,00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Liczba oferowanych miejsc pracy: 2

Data początku zatrudnienia: 2025-11-28

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 07:00, praca w wolne dni: nie

Opis sposobu wynagradzania: Pracodawca oferuje: - wynagrodzenie zasadnicze w kwocie od 4500 zł do 7100 zł brutto; - premię uznaniową od 10% do 35% wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego; - dodatek stażowy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego po 5 latach pracy (wzrost o 1% rocznie do maksymalnie 20%) - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe; - pakiet socjalny: (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych); - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie; - gwarancję terminowej wypłaty wynagrodzenia. Wynagrodzenie nie niższe niż płaca minimalna.


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024r., poz. 1135), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - nieposzlakowana opinia; - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - wykształcenie średnie; - staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagamy, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Kpc. Kc. w zakresie przepisów dotyczących procedury prowadzenia spraw cywilnoprawnych, terminów procesowych przedawnienia roszczeń, kosztów sądowych. Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów. - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, LEX, klienta poczty Outlook Wymagania pożądane: - Praca w administracji samorządowej min 6 miesięcy lub kancelarii prawnej. - Uczciwość, sumienność, odpowiedzialność, pracowitość. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 28.11.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Podinspektor ds. organizacyjno-prawnych (2 stanowiska) - nr ref. 469/NRO/25 umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 12.12.2025 r. do godz. 15.00 Pełna treść ogłoszenia jest dostępna na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy Kontakt: osobisty, tel. 22 549 37 16, 22 549 37 56 w godz. 7:00-15:00.

Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcące-

Język: polski


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY

NIP Pracodawcy: 5213321452

Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 02-660 Warszawa, ul.Irysowa 19

Dzielnica: Mokotów


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 02-660 Warszawa, ul.Irysowa 19

Preferowana forma kontaktu:

- Kontakt osobisty