Szczegóły oferty nr: StPr/25/11637 z dnia 2025-11-27

Dane dotyczące oferty

Stanowisko: Zastępca Kierownika ds. utrzymania nieruchomości w Dziale Technicznym (nr ogłoszenia: 60/2025) K/M

Stawka: 9100,00

Zmianowość: jedna zmiana

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Liczba oferowanych miejsc pracy: 1

Data początku zatrudnienia: 2026-01-05

Data końca zatrudnienia: 2026-06-30

Warunki pracy: godzina rozpoczęcia pracy: 08:00, praca w wolne dni: nie

Opis sposobu wynagradzania: + dodatek funkcyjny, dodatek stażowy, premia uznaniowa, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, pakiet socjalny Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy i dodatek funkcyjny, - pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport, - możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy, - terminowość wypłaty wynagrodzenia.


Dane dotyczące wymagań

Opis wymagań: Wymagania formalne: - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe i minimum 4-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania konieczne: 1) poziom i/lub rodzaj wykształcenia: wyższe techniczne, 2) doświadczenie w pracy w jednostce budżetowej (mile widziane), 3) doświadczenie - minimum 3 lata pracy w budownictwie lub zarządzaniu nieruchomościami, 4) uprawnienia budowlane (mile widziane) 5) znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów techniczno - budowlanych, 6) biegła obsługa komputera w zakresie MS Office, Norma Expert (mile widziane), AutoCAD 7) dokładność, terminowość, uczciwość, umiejętność pracy w pod presją czasu, samodzielność 8) mile widziane prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, 2) umiejętność analitycznego myślenia oraz poszukiwania konstruktywnych rozwiązań, 3) odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, komunikatywność i systematyczność. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: - posiadanym obywatelstwie, - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko, odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem, 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. SPOSÓB APLIKOWANIA Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca Oferta jest ważna do 08 grudnia 2025 roku.

Wykształcenie: konieczne wyższe (w tym licencjat)-techniczne

Język: polski


Dane Pracodawcy

Nazwa Pracodawcy: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy

NIP Pracodawcy: 1132524752

Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 03-828 Warszawa, ul.Mińska 63A

Dzielnica: Praga-Południe


Dane Kontaktowe

Adres do kontaktu: 03-828 Warszawa, ul.Mińska 63A